Banyak barang lagi untuk dijual. Sila lihat, sila tengok. Sementara stok masih ada. Limited tau.

Perkara ini berlaku semalam. Adalah pelik mengapa orang kita tidak membaca dan tak memahami apa yang dia buat?

GarageBox dah penuh dengan barang 2nd hand. Kitorang nak buang, leh guna lagi. So, kami jual kat korang ye.

Aku nak cerite satu story. Aku tak tau la benda ni betul atau tidak tapi benda ni berlaku baru-baru ni. Tapi kekadang buat aku konfius sampai hari ni betul atau tidak. Tapi aku ni bukan leh percaya sangat sebab aku pun terlupa gak, kadang-kadang.